عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی

محبت

خدایا.......

دستانم خالی اند ودلم غرق در آرزوها............


یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان.............


یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن................



نظرات 2 + ارسال نظر
farzad سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:36 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

سلام خان خوبی؟
چه خبر؟
اوضاع؟
شرمنده خواستم بهت زنگ بزنم جور نشد
گفتم برم کافی نت هم به کارای خودم برسم هم
ی سری به تو زده باشم.
سلام خونه رو برسون
ایشالا دو هفته دیگه میام خونه
مواظب خودت باش.
بدرود

سلام سربازامام زمان شماره پادگان بده تازنگ بزنم بهت جیگرچندم میای مرخصی پس

افسانه چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟
گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟
گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟
گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟
گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟
گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد