عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی

پنجره خیال

"پنجره خیال "

تا خانه چشمانت راهی نیست ، وقتی که نگاهت را از من دریغ میکنی ... چه بگویم

وقتی که نه تنها چشم هایت را ، بلکه دریچه قلبت را برویم بسته ای ...

اما...

بدان همیشه پشت پنجره "خیالم" برای چشمهایت چون چلچراغی میدرخشد...

بگذار در وجود تو گم شوم و تودر جستجوی من آهسته مرا بخوانی...

و مرا در قلبت پیدا کنی!!!

 

وقتی دلم به درد میاد


وقتی دلم به درد میاد و کسی نیست به حرفهایم گوش کند،


 وقتی تمام غمهای عالم در دلم نشسته است،


وقتی احساس می کنم دردمند ترین انسان عالمم... وقتی تمام عزیزانم با من غریبه می شوند...


 و کسی نیست که حرمت اشکهای نیمه شبم را حفظ کند... وقتی تمام عالم را قفس می بینم...


بی اختیار از کنار آنهایی که دوسشان دارم.. بی تفاوت می گذرم...

love

 
عشق یک فریب بزرگ و قوی است و دوست داشتن یک صداقت راستین و صمیمی بی انتها و مطلق.
 
عشق نیرویی است در عاشق که او را به معشوق می کشاند و دوست داشتن جاذبه ای است در دوست
 
که دوست را به دوست می برد.

عشق تملک معشوق است و دوست داشتن تشنگی محو شدن در دوست.

عشق لذت جستن است و دوست داشتن پناه جستن.

آتش دوست داشتن است که داغ نیست...سرد نیست.. حرارت ندارد ..چرا که نیازمندی ندارد.
 
.....آتش عشق نیست ..آتش دوست داشتن است.....

چشم تو

آن مست همیشه با حیا چشم تو بود

آن آینه ی رو به خدا چشم تو بود

دنیا همه شعر است به چشمم اما

شعری که تکان داد مرا چشم تو بود


چشم تو

آن مست همیشه با حیا چشم تو بود

آن آینه ی رو به خدا چشم تو بود

دنیا همه شعر است به چشمم اما

شعری که تکان داد مرا چشم تو بود