عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی

چرااا؟؟؟

بچه چرا ما به خودمون نمیایم
چرا هرچی می گذره ما بیشتر خدا رو فراموش می کنیم
چرا هرچی میگذره بیشتر دست سیاه شیطان رو به عنوان رفاقت فشار می دیم
........خدای سر نسل پاک اریایی چی اومده ایقدر بد شدن......

مسخره کردن

به خاطر سه چیز هیچگاه کسی را مسخره نکنید! ..

.

پدرو مادر

. .



..

.

چهره

..



..

.

زادگاه

..



..


چون انسان هیچ حق انتخابی در مورد آنها ندارد!!!

تنهایی..



تنهایی هامو بعد ازین با قلب کی قسمت کنم

واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم
تو داری ازمن میگذری من باید از تو بگذرم
چیزی نمیتونم بگم باید بیفتی از سرم
بعد از تو باید با خودم تنهای تنها سر کنم
یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کنم