عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی

رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت

رفتم ، مرا  ببخش و مگو  او وفا نداشت            راهی  به  جز  گریز برایم  نمانده  بود
 
این  عشق  آتشین   پر  از  درد  بی امید          در  وادی  گناه و  جنونم  کشانده  بود
 
رفتم  که داغ بوسه ی پر حسرت  تو  را             با  اشکهای  دیده  ز  لب شستشو دهم
 
رفتم  که   نا تمام   بمانم  در  این  سرود           رفتم  که  با نگفته به  خود  آبرو دهم
 
رفتم ، مگو مگو که چرا رفت ، ننگ بود               عشق من و نیاز تو و سوز و ساز ما
 
از پرده ی خموشی و ظلمت ، چو نور صبح          بیرون  فتاده بود  به یک باره  راز ما
 
رفتم که گم شوم چو یکی قطره اشک گرم            در لا به لای  دامن شب رنگ زندگی
 
رفتم  که  در سیاهی  یک  گور  بی نشان             فارغ شوم ز کشمکش و جنگ زندگی
 
من از دو چشم روشن و گریان گریختم                   از خنده های وحشی  طوفان گریختم
 
از  بستر  وصال  به آغوش  سرد  هجر                    آزرده  از  ملامت   وجدان  گریختم
 
ای سینه در حرارت سوزان خود بسوز                    دیگر سراغ شعله ی آتش ز من مگیر
 
می خواستم که شعله شوم سرکشی کنم            مرغی شدم به کنج قفس بسته و اسیر
 
روحی مشوشم که شبی بی خبر ز خویش             در  دامن  سکوت  به  تلخی   گریستم
 
نالان  ز کرده ها و  پشیمان  ز گفته ها                    دیدم  که  لایق  تو  و عشق  تو  نیستم
 
نظرات 6 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.alakidelkhosh.blogsky.com

سلااام یه دنیا ممنون از حضور سبزتون

سلام مرسی خواهش میکنم تمایل به تبادل لینک داشته باشین خبرم بده

دریا جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.alakidelkhosh.blogsky.com

سلام لینک شدینباافتخار

مرسی دوست عزیزم دوست داشتین اصل هم بدیم

افسانه شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:55 ب.ظ http://fereshte71.blogsky.com

دُنــیآی دَسـت ها اَز هــَر دُنیــآیی

بی وَفــآتــَر اســت...

امــروز دَســت هـآیــَت را می گــیرَنـد،

قـصـه عـآدَتــ کهـ شـُدی،

هـَمـآنــ دَسـت هـآ رآ بـَرآیـت تــِکـــآن میــ دَهـَند...!!

از صـ ـورتت نقــاشی کشیده ام ...

همان طور ک دلم میخواستـــ باشی !

حـالا چشمانت فقط مَرا می بینَد ،

و لبخند همیشگی ات لحظه های نبودنت را می پوشــاند !!

دلــَم پــُر از حــرف هــآی نـاگــفته اســت برای تـــو...

امــآ...بذار نــآگفتــه هــآ بمــآند ...برای بهــآنــہ ی بــَرگشــتَنت....

مــَن میدآنــَم تــو دلــَت میخــواهــَد کــهـ بــرَوی

امــآتـــو بمــآن...راضــی کــَردن دلــَت بــا مـَن

farzad جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:30 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وب زیبایی دارید
در ضمن مطلب جالبی بود

رافائل دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:15 ب.ظ http://raphaeletanha.blogsky.com

این شعر یکی از شعرهای مورد علاقه منه.

سلام مرسی از نظرتون دوست داشتین اصل بدین

دریا یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.alakidelkhosh.blogsky.com

سلام عیدتون مبارک

سلام عید شما هم مبارک اگه افتخار دادین اصل بدین بیشتر با هم اشنا بشیم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد