عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی

سوال

بهش گفتم چون دوستم داری بهم نیاز داری یا چون بهم نیاز داری

دوستم داری؟ بعد از سکوتش خندید و گفت جمله ی قشنگیه! ولی...

چرا هیچوقت به جمله ی قشنگم پاسخ نداد؟ اما... اگه اون یه روزی این

سوال رو ازم می پرسید بهش می گفتم: چون دوست دارم بی نیازترین

آدم شهره زمینم...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
farzad جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

✓من زاده "شهریورم" ...

✓اگر مرا میخواهی باید با "غــــرورم" بخواهی ...

✓اگر مرا میخواهی باید با " پیچیـــدگی ام" بخواهی...

✓اگر مرا میخواهی باید با صراحتــــم " بخواهی ......

✓من با بقیه متفاوتــــم ...

✓اگر میخواهی مثل بقیه باشم برو دنبال همان "بقیـــه" ...

✓آنکه درون من خفته است، "عشـــق" است ... عشقی که منتظر است دست از پا خطا کنی تا

✓تلـــخ ترین تلـــخ ها را به تو بچشاند ...

✓پس اگر نمیتوانی "خــــاص" بودنم را تحمل کنی به من نزدیک نشو که هم دورت میکنم هم "درو" ات ... !!!


مخاطب خــاص " من" ، شما هستید !

چرا که من هرچـه برای " او " نوشتم ...

خــواند و خندیــد و بــاور نکــرد !!

ناد اس ام شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ق.ظ http://nadsms.ir

ناد اس ام اس افتتاح شد

آرام چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://ghasam.blogsky.com

ممنون از این مطلب
خیلی قشنگ بود . یه حس قشنگی رو احساس کردم

در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد