عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی

گاه تنها


گاه تنها میشوم تنهاتر از همه٬


گوشه ای مینشینم و حسرت ها را مرور میکنم٬


نمیدانم کدام خواهش ها را نشنیدم٬


و به کدام تنهایی خندیدم که تنهاترینم..
نظرات 11 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:45 ب.ظ http://fereshte71.blogsky.com

بی تو نه بوی خاک نجاتم داد
نه شمارش ستاره ها تسکینم
#حسین_پناهی

مرسی که سر زدین وبم

نرگس جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:30 ق.ظ http://29mm.blogsky.com

گـاهـی اوقـات . . .
هـمـه چـیـز دسـت بـه دسـتِ هـم مـیـدن
تـا تـو رو غـرق در رویـاهـا و خاطراتت کـنـن
یـه آهـنـگ پـیـشـواز . . .
۲ خـط شـعـر . . .
کـمـی هـوای بـهـاری . . .
یـک وجـب پـیـاده رو . . .
آهـنـگـی کـه خـونـه بـغـلـی گـوش مـیـدن . . .
۲ کـلـمـه حـرف . . .
بـوی ِ یـه عَـطـر خـاص . . .
طـعـم ِ شـیـریـن ِ یـه خـوراکـی . . .
هـمـه و هـمـه کـافـیـه بـرای ایـنـکـه . . .
تــو چـنـد سـاعـت وسـط اتـاقـت دراز بـکـشـی و خـیـره بـشـی بـه سـقـف . . .

سلام مرسی از نظرتون تمایل به تبادل لینک دارین بهم خبر بدین

نرگس دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:20 ق.ظ http://29mm.blogsky.com

حــــکــم اعــــدام بـــود...
اعــدامی لحظه ای مکـــث کــرد
و بوسه ای بر طناب دار زد
دادستان گفت: صبر کنید،
اقای زندانی این چه کاریست؟؟
زندانی، خنده ای کــرد و گــفت:
بیچاره طناب نمیزاره زمین بیفتم
ولــی ادم هـــا ! ! !
بــد جــور زمــیــنم زدن.

سلام مرسی از بازدید عجب شعری گذاشتی راستی دوست داشتین اصل بدین

X.. خودمونیـ ..X شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:48 ب.ظ http://fatima77.blogfa.com/

گفته بودم سادگیت را دوست دارم اما

نگفته بودم به سادگی از من بگذری...
.
.
سلام وب زیبایی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین

عاطفه دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:47 ق.ظ

وای...چقدرمتناتون فوق العادس!!!!!!خودتون مینویسید؟؟؟؟.خیلی عالیه

سلام اره عزیزم دوست داری میشه اصل بدین بیشتر اشنا بشیم باهم

فاطمه دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:47 ب.ظ http://my-world80.mihanblog.com

حسین آقا لینکتون کردم شما هم منو لینک کنید

سلام عزیزم لینک شدین

دنیا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ق.ظ http://donya-varooonh.mihanblog.com

سلام وب زیبایی داری اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

سلام شما با افتخارلینک شدین

عاطفه سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:17 ب.ظ

شمااهل کجایین؟

سلام من شیرازی هستم شما اهل کجایی این شماره من است بیا واتساپ پیام بزار 09306849869

عاطفه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:04 ب.ظ

میشه همینطوری باهم آشنابشیم؟!!اینطوری تااطلاع ثانوی امکانش هست.

سلام عاطی جون چه دلیلی داره که اینطوری اشنا بشیم بیا اینستا بهتره باشه عزیز منتظرم

عاطی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:30 ب.ظ

عاطی جون؟؟؟نه باباپسرخاله شدی چه زود!میگم نمیشه تااطلاع ثانوی اوضاع یه جورایی ناجوره ....بدرک دیگه داداش

سلام اوضاع مگه چطوره که ناجور است بهم بگو بدونم پس هی ناجوراست میگی خوب شما چند سالتون است میتونید این را بهم بگید واقعا شمالی هستید

عاطی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:36 ب.ظ

من تکم...تک وتنها

سلام من هم تک وتنهام عزیزم خوب بیا واتساپ یا اینستا با هم اشنا بشیم باشه مرسی خوب چرا نمیشه بیای دلیلش رابهم بگو پس بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد