عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی
عشق اهورایی

عشق اهورایی

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر میشوی

چشمهای منتظر

 آینه گفت چرا دیر کرده است ، نکند دل دیگری او را اسیر کرده است ؟


 گفتم او فقط اسیر من است ، فقط لحظه ای چند تاخیر کرده است /


شاید هوا سرد بوده است ، شاید موعد قرار تغییر کرده است /


خندید آینه به سادگیم و گفت : عشق پاک تو را زنجیر کرده است /


گفتم درباره عشق من چنین سخن مگوی / گفت : خوابی ! او سالهاست که دیر کرده است /


در آینه به خود مینگرم ، آه / عشق تو عجیب مرا پیر کرده است /


راست گفت آینه که دیگر منتظر نباش ، او برای همیشه دیر کرده است…

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:22 ق.ظ http://fereshte71.blogsky.com

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UPДм

مرسی

افسانه پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:23 ق.ظ http://fereshte71.blogsky.com

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UPДм

رافائل جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:48 ب.ظ http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام. زیبا بود. نوشته خودتونه؟

اره عزیزنوشته خودم است مرسی از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد